Høstutstillingen i Meta Hansens hus

Høstutstillingen i Meta Hansens hus er åpnet. Det er debutanten Gunvor Nervold Antonsen som er aktuell med sin utstilling “Selvportrett uten briller”. Hun utfordrer med sterke farger og miks av materialer.

Gunvor Nervold Antonsen (f. 1974) er utdanna ved  tekstilseksjonen ved Kunsthøgskolen i Bergen, noko som er tydeleg i det materielle, det fysiske og det taktile i kunsten hennar. Fleire av verka hennar tek utgangspunkt i motsetnader, antinomiar, og vore oppteken av positive og negative former. Ho blandar måleri med det tredimensjonale og det stofflege. Arbeida har lag på lag, med papir, stoff, oljemåling og spray.

Utstillinga vert ifølgje henne sjølv ei slags oppsummering, eller eit forsøk på å samle heile det kunstnariske universet hennar. Det er ei vandreutstilling særleg berekna på skuleklasser. Dersom det er interesse for å besøke utstillinga med skuleklasser, ta kontakt med Hilde Hall Jensen på e-post: hildejensen@gmail.com eller tlf 41 20 20 19.

Les mer om kunstneren, finn CV`en hennes og meir informasjon om det pedagogiske opplegget til utstillingen HER

Les artikkel fra Lillesandsposten HER